on ollu vähän vaikeaa olla syömättä viimeiset päivät...on kyllä ollu päiviä et söin vain aamulla ja illalla, mut olin poikaystävän luona yötä ja tietenkin siellä paistetiin makkara jne.
en oiken osaa laskea kolareita jos niitä ei lue jossain, mut oon kyl varmaa et päivän määrät ovat pysyneet alle 1000kcal.
ei tullu liikutua paljoa ku nilka meni taas paskaksi...tänään yritän jaksaa tehdä vatsalihaksia..
nyt kyl en syö aamulla hedelmän tai leivän palan (jos en syö niin työssä alan tärisemään ihan hulluna) ja yritän töissä pysyä poissa lounas pöydästä....alkais jo koulut niin silloin liikun enemmän ja syön vähemmän ku kukaan ei valvoo...
Kommentit